روش هاي بازگشت مشتري ؟
بازگشت مشتري
يكي از طبيعيترين اتفاقاتي كه در كسب و كارهاي گوناگون رخ ميدهد، اين است كه برخي از مشتريان ديگر تمايلي به استفاده از خدمات و محصولات شما ندارند. بسياري از افرادي كه كسب و كار موفقي دارند سعي ميكنند كه كمتر مشترياني خود را از دست بدهند يا با انجام روشهاي بازگشت مشتري آنها را دوباره جذب كنند. بازگشت مشتري يا Customer Retention فعاليتهايي است كه يك شركت با انجام آنها سعي ميكند كه مشترياني از دست رفته خودش را بازگرداند. بازگشت مشتري به يك كسب و كار كمك ميكند تا مشتريانش را به يك رابطه كاري هميشگي وارد كند. در اين مطلب ازهكربيز بيشتر با روشهاي بازگشت مشتري آشنا ميشويد.
برچسب: